Шановні педагоги,
запрошуємо вас до діалогу "Як зберегти рівновагу та любов до професії в складні часи пандемії".
Будемо дуже вдячні, якщо поділитеся власними порадами (в правому нижньому куточку натисніть позначку "+", щоб залишити свою пораду) та думками (в правому нижньому куточку кожної поради є значок "Повідомлення", щоб залишити свій коментар).
Ваша думка дуже важлива!
Пройти тест для самоперевірки на рівень стресостійкості>>>
Цей тест допоможе оцінити ступінь вашої нервозності,
дратівливості та здатності контролювати ці якості.
Дякуємо за співпрацю!
Онлайн-тиждень психології - 2020
ДЕНЬ ТИЖНЯ | ЗАХОДИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ |
21.04.2020 (вівторок) День Доброти Девіз дня: «Доброта повертається сторицею» |
Педагогам: поради «Як зберігати рівновагу під тиском стресу»
«Як уникнути паніки під час карантину» |
22.04.2020 (середа) День Творчості Девіз дня: «Нема нічого неможливого!» |
Педагогам: поради «Як зберегти нерви під час карантину» |
23.04.2020 (четвер) День Психології Девіз дня: «Кожен в душі є психологом!» |
Педагогам: тест для кращого пізнання себе «Прогулянка»
тест «Кольорові двері»
тест «Годинник» |
24.04.2020 (пʼятниця) День Посмішки Девіз дня: «Посміхнись, і похмурий день стане яскравішим!» |
Педагогам: тест «Як ти виглядаєш в очах оточуючих?»
«Як зупинити потік «поганих» думок» |
Шановні колеги!
Наша педагогічна рада проходить у незвичному режимі, однак ми маємо змогу ознайомитись з її матеріалами.
Основна доповідь складається із слайдів, де у зрозумілому форматі викладено наші досягнення і проблеми (найчастіше вони зазначені на слайдах червоним текстом), на окремому слайді в кінці визначено КРИТИЧНІ ТОЧКИ, за якими сформульовано ПРОЄКТ РІШЕННЯ.
Просимо ознайомитись з матеріалами педради, уважно проглянути виступи вчителів і після цього пройти анкетування, доступ до якого буде дано за посиланням.
Основна доповідь представляє слайди, на яких розміщено і діаграми, і таблиці, і зв'язуючий до них текст. Тому будьте уважними.
Досвід колег є на слайдах і у супроводі.
Читайте, вивчайте, проходьте анкетування.
Сподіваємось, що у середу ми зможемо підвести підсумки анкетування.
Спасибі за увагу!
(презентація до доповіді Вечур О. А. велика за обсягом, перед переглядом треба завантажити)
Доповідь Моісейчевої Т. М. >>>
Анкетування за підсумками педради 06.04.2020 >>>
Дослідження для проведення педагогічної ради "Формування інноваційного потенціалу школи у ході реалізації Концепції НУШ. Моделювання вчителем продуктивної траєкторії освітнього процесу"
Теоретичний семінар.
Формування саморегуляції навчальної діяльності учнів, як складової самоосвітньої компетенції
Перейти до матеріалу семінару>>>
Інформація щодо заходів до Дня безпечного Інтернету
"Разом до безпечного Інтернету"
Ключові поняття до Дня безпечного Інтернету
Анкетування для педагогічної ради "Педагогіка партнерства" (вчителям)
Рекомендації щодо виявлення ознак жорстокого поводження з дітьми та незадоволення їхніх потреб
Організація процесу мислення – спілкування
як складової дидактико – методичної системи
розвитку дитячої творчості
для створення освітнього простору
Нової української школи
Іванова Вікторія Юріївна,
вчитель зарубіжної літератури
Миколаївської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 51
Посилання на презентацію до збірки
07.11.2017 у Миколаївській ЗОШ №51 відбулося перше заняття |
М/О ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ
Веб-квест з фізики "Механічний рух" 7 клас
Термін виконання веб – квесту 09.12.2015
Ласкаво просимо на веб – квест «Механічний рух».
Наша співпраця слугуватиме розширенню вашого кругозору. Виконавши веб – квест, кожен з вас поглибить свої знання з фізики у поняттях «Механічний рух».
З повагою Бабіна Н.П., Алдаєва С.І.
Критерії оцінювання робіт учнів
РОБОТИ УЧНІВ:
У лютому 2015 року в рамках декади передового педагогічного досвіду в школи пройшли показові уроки для вчителів міста і області. Педагогічну майстерність продемонстрували Чопенко Т.В., вчитель музичного мистецтва, вчителі початкових класів Матвєєва Г.В., Волощук Ю.А. Всі уроки проведено із застосуванням інформаційно – комунікаційних технологій.
Вчитель Матвєєва Г.В. – учасник Всеукраїнського експерименту «Дидактико – методична система розвитку дитячої творчості», тому на її уроці з природознавства в 3 класі за новими програмами було багато вправ і завдань розвиваючого і творчого характеру: учні працювали в групах, парах, доводили свою точку зору, таким чином урок перетворився на цілісний творчий процес, де домінуючими стали ситуація успіху, відкриття (осяяння). Урок сприяв формуванню сталого способу життя щодо збереження оточуючого середовища.
Логічним, насиченим, спрямованим на самостійне здобуття знань, самостійний розвиток і удосконалення, був урок математики (вчитель Волощук Ю.А.) в 3 класі, на якому учні продемонстрували високий рівень знань теоретичного матеріалу і, головне, спроможність втілити ці знання у практичну діяльність.
Урок музики в 3 класі (вч. Чопенко Т.В.) перетворився на ігрову феєрію з елементами інсценізації, де створено умови для формування творчої особистості: учні стали виконавцями і дійовими особами українських народних пісень, побували на вишуканім балу, засвоїли, що музика знаходиться у постійному розвитку.
18 листопада 2014 року в ЗОШ № 51 відбулися відкриті уроки вчителів перших класів для вихователів ДНЗ. Педагоги продемонстрували сучасні активні форми роботи з учнями. Разом з колегами з ДНЗ №52 та ДНЗ№84 дійшлися висновку про необхідність наступності у навчанні і вихованні.
04.03.2014 в ЗОШ № 51 відбувся черговий семінар – практикум для вчителів – експериментаторів міста і області. В рамках зустрічі вчителями Вечур О.А., Харченко Л.М. було проведено показові уроки з предметів «логічний калейдоскоп» - 1 клас, «Математика» - 2 клас.
Вчителі побудували уроки за технологією розвитку дитячої творчості, перетворивши їх на цілісний творчий процес, в основі якого – ситуація розмірковування, пошуку, сумніву, конструктивна взаємодія у підсистемах «вчитель - учень», «вчитель - клас», «учень - учень», «учень - клас».
Вчитель Матвєєва Г.В. поділилась досвідом роботи у системі проектів з природознавства (2 клас), організації самостійної діяльності учнів, їх саморозвитку та самовдосконаленню (презентація додається).
Заступник директора Іванова В.Ю., психолог Жиляєва О.О. ознайомили присутніх з матеріалами експериментальної діяльності, організацією роботи навчального закладу на діагностико – концептуальному та формуючому етапах експерименту (слайд – презентації додаються).
З учасниками було проведено ділову гру «Я будую свою роботу, або робота будує мене?», яка допомогла визначитись у педагогічній позиції, застосувати теоретичні знання у конкретних життєвих ситуаціях (додається)
Додатки: Презентація "Гра"
Презентація "Організація роботи"
28 листопада 2013 року в ЗОШ № 51 відбувся семінар заступників директорів шкіл з виховної роботи Центрального та Заводського районів з теми: «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів сучасної школи»