КАФЕДРА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ


З 20 листопада по 1 грудня 2017 року школу закрутив калейдоскоп декади англійської мовиДетальніше>>


2016 рік оголошено роком англійської мови в Україні

2016 рік оголошено роком англійської мови в Україні. Відповідний указ підписав президент України Петро Порошенко.

Рішення про оголошення наступного року роком англійської мови в Україні ухвалене з метою сприяння її вивченню для розширення доступу українців до світових можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського простору та підтримки програми Go Global, яка визначає вивчення англійської мови одним із пріоритетів стратегії розвитку.

Кабінету Міністрів України доручено розробити і затвердити комплекс заходів на 2016 та наступні роки, що будуть спрямовані на активізацію вивчення громадянами англійської мови.

Зокрема, уряд має передбачити організацію на базі вищих навчальних закладів курсів із вивчення англійської студентами, аспірантами, докторантами, педагогічними і науково-педагогічними працівниками, сприяти розширенню навчальних дисциплін англійською мовою, запровадити вивчення англійської мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах, у яких вона не вивчається.

Також мають бути проведені фахові конкурси, олімпіади та інші змагання з англійської серед педагогічних, науково-педагогічних працівників, учнів та студентів.
 

У рамках року англійської мови буде проведено взаємний обмін учнями, студентами між навчальними закладами України та держав, у яких англійська є основною мовою спілкування.

Передбачається активізація участі українських шкіл в навчальній програмі Європейського Союзу "Е-Twinning Plus", розширення мережі літніх мовних таборів, започаткування проекту підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників з англійської мови.

Згідно з указом президента, має бути удосконалено законодавство щодо визначення переліку посад педагогічних, наукових та науково-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах і наукових установах, кваліфікаційною вимогою для зайняття яких є володіння англійською мовою, а також запровадження вимоги щодо англомовної компетентності для присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань.

Також поетапно запроваджуватиметься сертифікація вчителів іноземних мов з метою визначення рівня володіння ними відповідною мовою та диференціації оплати праці залежно від фахового рівня володіння мовою.

Планується запровадження освітніх теле- та радіопрограм із вивчення англійської для різних категорій населення, поширення практики демонстрування фільмів англійською із субтитруванням державною мовою, активізація ведення англомовної версії офіційних веб-сайтів органів державної влади тощо.

Обласні та Київська міська державні адміністрації мають забезпечити розроблення та реалізацію відповідних регіональних планів заходів, спрямованих на популяризацію вивчення англійської мови в Україні.

 

Відзначення року англійської мови в Україні розпочалося в
Миколаївській ЗОШ №51 конкурсом малюнків до казок англійських письменників. Особливо слід відзначити творчість учнів початкових класів, які намалювали улюблених казкових героїв.

 

Учні 7-х класів на уроці- казці на тему «Здоровий спосіб життя» (вчитель Моісейчева Т.М.) активізували лексичний матеріал з теми. Вдало підібрані завдання сприяли розвитку логічного мислення, формування навичок сприйняття на слух іноземного мовлення. Створені ситуації забезпечили умови щодо розвитку навичок діалогічного мовлення, індивідуальних, творчих здібностей і талантів.

 

Калейдоскоп казок у паралелі 2, 3, 4 класів (вч. Козловська О.М.,
Свідунович А.В., Городніченко О.В.) допоміг учням проявити свої здібності до вивчення англійської мови. Діти виконували свої ролі захоплено, вдало відтворюючи почуття, користуючись знанням англійської мови. Кожна казка мала яскраві декорації, а учні - красиві костюми. Постановка твору захоплювала з перших хвилин гри на сцені. Майстерно граючи ролі школярі удосконалювали уміння сприймати на слух англомовні тексти, розвиваючи навички діалогічного мовлення, інтуїтивного розуміння тексту казки, збагачували словниковий запас, а також вчилися товариським стосункам, культурі поведінки.

 

Учні початкових класів з особливим інтересом спостерігали за ляльковою виставою «Колобок», яку зіграли учні 2-х класів (вч. Іванко Ю.О.). Діти вміло керували ляльками та гарно їх озвучували. Усі герої вчилися бути єдиною командою та вирішувати проблеми разом.

 

Учні 6-Г класу поставили на сцені казку «Чарівне люстерко».

(вч. Прокопенко Н.І.). Школярі показали майстерну гру на сцені та уміння інтонувати іншомовне мовлення. Удосконалюючи навички діалогічного мовлення, учні насолоджувалися своїм артистизмом. Вдало підібрана форма проведення заходу допомогла дітям відчути насолоду від володіння англійської мови, що сприяє формування рис комунікативної особистості.

 

Цікаво проведений турнір знавців англійської мови у паралелі 5-х класів
(вч. Тихонова В.В., Палій Н.Є.). Турнір спонукав школярів до розв’язання ситуативних завдань,використовуючи знання, уміння та навички, отримані при вивченні різних тем. Учні вправно виконували завдання творчого характеру, демонструючи високий рівень сформованої мовленнєвої компетентності. Діти переконалися, що вивчення іноземної мови є важливою справою, тому потрібно весь час збагачувати мовлення, розвивати власні здібності.

 

Всеукраїнський «Тиждень англійської мови»

З 12.12.16 по 16.12.16 у школі був проведений Всеукраїнський "Тиждень англійської мови". У 5-11 класах проведені відео-уроки на тему "Життя та творчість Вільяма Шекспіра". Учні відповідно до вікових особливостей познайомилися з життям та творчістю відомого англійського письменника, драматурга. Особливою увагою відзначилися гіпотези щодо існування митця, продовження роду, долі потомків. Школярі аргументували велич таланту Шекспіра: володіння словниковим запасом, сприяння збагаченню лексичного складу англійської мови. Театральні постанови, присвячені пам'яті Шекспіра "Король Лір" та "Ромео та Джульєтта" підготували учні 11-А класу. Старшокласники у театральних костюмах зіграли літературні ролі за допомогою англійської мови передали дух тогочасної епохи, а також завдяки майстерній грі відтворили на сцені основні проблеми тогочасного суспільства: розпад сімейних зв'язків, усвідомлення себе кожним як окремої особистості, що має право на свою думку й самостійні рішення життєвих питань.

 


Подорож молодших школярів до світу казок
In the World of  Fairy-tales


 Казкова вистава The Magic Mirror в 6 класі


 Життя та творчість Шекспіра


 Бінарний урок (англійська мова + інформатика)

Тема з англійської мови: Planning a trip to the Mykolaiv

Тема з інформатики: Редагування та форматування текстових документів


Розважально - пізнавальна гра "We love sport"


Конкурс для учнів 3-го класу "A magic trip to English Land"


Феєрія вистав. Catch two hares, Tom Sawyer


Інформаційний бюлетень щодо проведення літнього мовного табору Go Camp в 2017 році