М/О ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

Веб-квест  з фізики "Механічний рух" 7 клас

Термін виконання веб – квесту 09.12.2015

                                                                                                       Ласкаво просимо на веб – квест «Механічний рух».

Наша співпраця слугуватиме розширенню вашого кругозору. Виконавши веб – квест, кожен з вас поглибить свої знання з фізики у поняттях «Механічний рух».                                                                                                                                                                                                                                                         

З повагою Бабіна Н.П., Алдаєва С.І.

Вступ

Технологія виконання

Завдання

Алгоритм виконання проектів

Ресурси

Критерії оцінювання робіт учнів

РОБОТИ УЧНІВ:

Проект №1



У лютому 2015 року в рамках декади передового педагогічного досвіду в школи пройшли показові уроки  для вчителів міста і області. Педагогічну майстерність продемонстрували Чопенко Т.В., вчитель музичного мистецтва, вчителі початкових класів Матвєєва Г.В., Волощук Ю.А. Всі уроки проведено із застосуванням інформаційно – комунікаційних технологій.

 

Вчитель Матвєєва Г.В. – учасник Всеукраїнського експерименту «Дидактико – методична система розвитку дитячої творчості», тому на її уроці з природознавства в 3 класі  за новими програмами було багато вправ і завдань розвиваючого і творчого характеру: учні працювали в групах, парах, доводили свою точку зору,  таким чином урок перетворився на цілісний творчий процес, де домінуючими стали ситуація успіху, відкриття (осяяння). Урок сприяв формуванню сталого способу життя щодо збереження оточуючого середовища.

 

 

 

 

Логічним, насиченим, спрямованим на самостійне здобуття знань, самостійний розвиток і удосконалення, був урок математики (вчитель Волощук Ю.А.) в 3 класі, на якому учні продемонстрували високий рівень знань  теоретичного матеріалу і, головне, спроможність втілити ці знання у практичну діяльність.

 

 

   

 

Урок музики в 3 класі (вч. Чопенко Т.В.) перетворився на ігрову феєрію з елементами інсценізації,  де створено умови для  формування творчої особистості: учні стали виконавцями і дійовими особами українських народних пісень, побували на вишуканім балу, засвоїли, що музика знаходиться у постійному розвитку.

 

 

 


 


Організація роботи (Експеримент).ppt

18 листопада 2014 року в ЗОШ № 51 відбулися відкриті уроки вчителів перших класів для вихователів ДНЗ. Педагоги продемонстрували сучасні активні форми роботи з учнями. Разом з колегами з ДНЗ №52 та ДНЗ№84 дійшлися висновку про необхідність наступності у навчанні і вихованні.

 


04.03.2014 в ЗОШ № 51 відбувся черговий семінар – практикум для вчителів – експериментаторів міста і області. В рамках зустрічі вчителями Вечур О.А., Харченко Л.М. було проведено показові уроки з предметів «логічний калейдоскоп» - 1 клас, «Математика» - 2 клас.

 

Вчителі побудували уроки за технологією розвитку дитячої творчості, перетворивши їх на цілісний творчий процес, в основі якого – ситуація розмірковування, пошуку, сумніву, конструктивна взаємодія у підсистемах «вчитель - учень», «вчитель - клас», «учень - учень», «учень - клас».

 

Вчитель Матвєєва Г.В. поділилась досвідом роботи у системі проектів з природознавства (2 клас), організації самостійної діяльності учнів, їх саморозвитку та самовдосконаленню (презентація додається).

 

Заступник директора Іванова В.Ю., психолог Жиляєва О.О. ознайомили присутніх з матеріалами експериментальної діяльності, організацією роботи навчального закладу на діагностико – концептуальному та формуючому етапах експерименту (слайд – презентації додаються).

 

З учасниками було проведено ділову гру «Я будую свою роботу, або робота будує мене?», яка допомогла визначитись у педагогічній позиції, застосувати теоретичні знання у конкретних життєвих ситуаціях (додається)

Додатки:  Презентація "Гра"

                Презентація "Організація роботи"


 

 

28 листопада 2013 року в ЗОШ № 51 відбувся семінар заступників директорів шкіл з виховної роботи Центрального та Заводського районів з теми: «Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів сучасної школи»

Детальніше ...